יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

כי ה"טאייר" שלי לא גדול מספיק...



מוקדש לחברתי הוירטואלית סמדר ,שאתמול ממש העלתה רשומה מהממת , לבלוג המהמם שלה יצירתי - mama misi
לא התאפקתי, ושעה אחרי שהיא פרסמה את המרשם לעוגה - הגרסה שלי - הקאפ-קייק, כבר הייתה בתנור.
חוץ מזה , וולדמורט עזרה לי להכין, וזה הרבה יותר טעים כך ,וכמובן-  מטנף, מרעיש , ומהנה.
עוגת חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס נום נום
כוס שמן
כוס סוכר
4 כפות גדושות חמאת בוטנים ( לא היה לי מספיק, אז עשיתי חצי חמאת בוטנים וחצי שקדיה)
2 ביצים
3/4 כוס חלב ( לא היה לי בכלל... החלפתי בחצי כוס שמנת ורבע כוס מים)
3/4 כוס שוקולד צ'יפס או שבבי שוקולד מריר
כוס קמח תופח ( או כוס קמח רגיל+כפית אבקת אפיה)

מחממים תנור ל - 180 מעלות.
מערבבים בקערה שמן, סוכר, חמאת בוטנים (ושקדים) , ביצים, חלב (או שמנת-מים) לעיסה אחידה ומתוקה (וטעימה. וולדמורט אכלה חצי ממנה...)
מוסיפים קמח עד שמתאחד.
מוסיפים שבבי שוקולד.
שופכים לתבנית מרופדת בנייר אפיה. אני השתמשתי בתבנית מאפינס, יצאו בדיוק 12 מאפינס גדולים.
אופים עד שקיסם יוצא יבש והכל ריחני בטירוף.

אחרי ניסיון- יוצא מהקפאה מ-ע-ו-ל-ה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה